Стани
СУПЕРКОНСУЛТАНТ
в SUPRIMMO

Вие сте амбициозен специалист в сферата на търговията?

Искате да капитализирате своите умения и контакти и да реализирате своя огромен потенциал от търговски качества?

Време е да започнете да печелите истински високи доходи! SUPRIMMO има удоволствието да покани талантливи търговци и брокери на имоти с опит да се присъединят към нашия екип консултанти в офисите ни в цялата страна.

Предлагаме трудов договор и работа на комисионен принцип с максимално висок процент комисиона от всяка успешно приключена сделка. На всички нови консултанти, присъединили се към компанията, осигуряваме задълбочено търговско обучение и въвеждане във високите стандартни на обслужване, които следваме в SUPRIMMO.

За всички подробности, моля прегледате по-долу. Успех!

Във връзка с динамичното разрастване на бизнеса ни и откриването нови офиси в цялата страна, SUPRIMMO предлага работа с атрактивни условия и различни социални придобивки на амбициозни консултанти на имоти, които имат доказани търговски успехи и богат бизнес и житейски опит. Успешният кандидат би могъл и да не притежава опит като брокер на имоти, но обезателно трябва да отговаря на посочените по-долу изисквания:

Същност на работата по обявената позиция

  • Консултиране на клиенти по телефона и по други електронни канали за комуникация, както и на персонални срещи в офиса на компанията;
  • Работа с продавачи на имоти, наемодатели, купувачи, наематели и строителни предприемачи;
  • Поддържане на редовна комуникация и “фолоу-апи" с клиенти по телефон, e-mail и в лични срещи;
  • Комуникация и координация с юристи, нотариуси, държавни институции, свързана с обслужването на сделките на клиентите;
  • Провеждане на огледи на имоти с клиенти на териториите, обслужвани от нашите местни представителства;
  • Набиране на оферти за продажба и под наем, ведно с всички допълнителни дейности — заснемане на имота, измерване на квадратури, събиране на първична информация и документация за имота;
  • Подготвяне на имота за продажба или отдаване под наем, изразяващо се в попълване на информационни бланки и предаването им в нашия отдел “Маркетинг”, който се занимава с изготвянето на презентации на имотите и поместването им във всички ползвани рекламни канали;
  • Работното облекло е в спортно-елегантен стил или по желание официален.

Задължителни изисквания към кандидатите

  • Професионален опит в предишна работа, свързана с търговия и персонално обслужване на клиенти;
  • Търговски качества и умения в продажбите и работата с хора;
  • Силни личностни качества, трудолюбие, самочувствие, увереност в собствените си способности;
  • Добър езиков изказ, висока писмена грамотност на български;
  • Амбиция за постигане на значителни лични професионални и финансови успехи;
  • Подходящо образование и висока обща култура;
  • Владеене на чужди езици (особено английски);
  • Безупречен външен вид, добри обноски и възпитание;
  • Лоялност и съпричастност към бизнеса на работодателя;
  • Компютърна грамотност — Windows/Mac OS, MS Office (Word и Excel), Internet;
  • Шофьорска книжка кат. “B" (любител).

Незадължителни умения, даващи предимство на кандидата

  • Предишна работа в агенция за недвижими имоти;
  • Постигнати високи търговски успехи в предишната работа;
  • Добри познания в областта на икономиката, правото и данъчното законодателство в България;
  • Наличие на собствена база клиенти и оферти, широка сфера на влияние;
  • Умения по фотография и видео заснемане;
  • Възможност за извънредна работа в извънработно време и през празници.

Предлагаме атрактивни условия и различни социални придобивки

  • Работа на комисионен принцип с атрактивно висок процент от сделките, които са сключени с помощта на консултанта;
  • По желание на кандидата има и възможност за работа на твърда фиксирана заплата плюс комисиона;
  • Осигуряваме служебен смартфон и друга техника и придобивки, необходими за извършване на работната дейност;
  • Липса на всякакви ограничения за печелене на пари, съобразно постигнатите резултати;
  • Липса на всякакви ограничения за професионално развитие;
  • Трудов договор и осигуровки;
  • Вдъхновяваща работна среда в модерни офиси, ситуирани в престижни локации на столицата и в големите областни градове и курорти;
  • Работа сред успешни професионалисти и доказан мениджърски състав с над 16 години опит в бранша;
  • Отговорна социална политика на компанията към сътрудниците — постоянни търговски обучения, тийм-билдинги, организиране на фирмени събития и корпоративи за сплотяване на екипите, събития за клиенти и много други интересни мероприятия;
  • Нашата агенция развива иновативен маркетингов подход в бизнеса с имоти и прилага постоянни нововъведения в продажбите, от които можете да се възползвате напълно за своите успешни сделки;
  • Разполагаме с щатен професионален фотограф, видео-оператор, видео-монтажист, плюс цялата нужна професионална техника от последно поколение, за заснемане на имоти, включително дрон — всичко това е на разположение на нашите консултанти!
  • За разлика от много други агенции брокерите в нашата компания не се занимават с качване на оферти по сайтове и портали — всеки наш брокер използва услугите на професионални копирайтъри и редактори, които изготвят неговите оферти на няколко езика и ги поместват по всички наши сайтове, портали и рекламни канали!
  • Всички наши консултанти ползват в помощ на работата си целия ресурс на компанията, натрупан през повече от 16 години успешна работа — напр. бази данни с продавачи и наемодатели, бази данни с купувачи и наематели, контакти и партньорства с десетки успешни строителни-предприемачи в България и чужбина, иновативна CMS система за управление на продажбите, високотехнологична платформа за маркетинг и реклама, осигуряваща максимално покритие на всички популярни канали за привличане на клиенти и реализация на имотите в България и чужбина;
  • Цялата търговска платформа (реална и виртуална) работи в услуга на нашите търговци-консултанти, изпълнявайки за тях всички маркетингови задачи, така че те да могат да се концентрират само и единствено върху персоналното обслужване на своите клиенти и имоти!
  • Шанс за професионална изява в съвременна иновативна компания с огромен потенциал за развитие, която е част от голяма корпоративна група компании с над 16 годишна история;
  • Единствената агенция в България, която предоставя истински възможности на своите сътрудници да се развиват постоянно и без каквито и да е ограничения, както финансово, така и професионално.

Ако желаете да се присъедините към нашия екип, моля ЗАДЪЛЖИТЕЛНО изпратете като прикачени файлове на нашия имейл rabota@suprimmo.bg ВСИЧКИ споменати тук документи:

  1. Подробна автобиография (CV). Опишете своето образование и квалификации, както и предишни работни позиции, заемани от Вас;
  2. Мотивационно писмо свободен текст, в което очакваме да ни разкажете откровено за своите професионални успехи до сега, своите стремежи и амбиции в работата и кариерното развитие, както и да оцените своята готовност да работите за SUPRIMMO. Можете да ни пишете и за своите хобита, какво обичате да правите през свободното си време, от какво се увличате и какво харесвате. Ако имате профили във Facebook, Instagram или LinkedIn ще се радваме да ни ги изпратите, за да разгледаме и тях и така да се запознаем по-отблизо с Вас :)
  3. Актуална снимка по Ваш избор в произволен формат и обстановка;

ВАЖНО! Ще разгледаме само и единствено кандидатури, придружени и с трите документа — автобиография, мотивационно писмо и актуална снимка! При липсващи документи кандидатурата няма да бъде разглеждана! Първоначално одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю в офис на компанията. Гарантираме запазване на пълна конфиденциалност на всички кандидатури.

Повече информация за нас

SUPRIMMO е първата “хибридна" агенция за имоти в България. Брандът е създаден и се управлява от екип доказани експерти с повече от 16 години опит в бизнеса с имоти в България.
SUPRIMMO е официално стартиран през 2017 г. и е поредният успешен проект на същия екип, вече създал и наложил на пазара няколко от водещите традиционни агенции за имоти и строително-предприемачески компании у нас.
SUPRIMMO работи на хибриден принцип, което означава, че ние разчитаме на огромните предимства и възможности на модерния дигитален маркетинг, комбинирайки го с безценното съдействие, осигурено от нашите консултанти, разполагащи с богат дългогодишен опит на местния пазар на имоти.
SUPRIMMO е разработил собствена електронна платформа за продажби и наеми, представляваща мощен маркетингов инструмент, който наред с огромните мащаби на проникване сред тясно таргетирани групи от купувачи и наематели, също така извършва и множество автоматични процеси в комуникацията с продавачите и наемодателите, облекчавайки значително работата на нашите имотни експерти. Мултиплицираният ефект от работата на платформата сред все повече клиенти и имоти ни дава възможност да осигурим най-високо качество на обслужването при значително по-ниски разходи за труд и реклама. Това на свой ред ни предоставя възможност да осигурим на клиентите си безпрецедентно по-изгодни условия за ползване на нашите услуги при продажби и наеми в сравнение с традиционните агенции за имоти.
SUPRIMMO е част от корпоративната група STOYANOV ENTERPRISES, включваща редица успешни компании в областта на недвижимите имоти, управление на имоти, строително предприемачество, имуществено застраховане, кредитни консултации, обзавеждане и интериори, туризъм.

Вие запазихте този имот или селекция в списъка "Любими имоти"
Вие премахнахте този имот или селекция от списъка "Любими имоти"