Стани
СУПЕРКОНСУЛТАНТ
в SUPER ИМОТИ

SUPER ИМОТИ има удоволствието да покани брокери на имоти с опит на местния градски пазар в София да се присъединят към новия екип консултанти, който сформираме в нашия централен офис на ул. Якубица 19, кв. Лозенец. Обявената работната позиция е само за опитни специалисти по имоти.

Предлагаме трудов договор на пълен работен ден, твърда чиста месечна заплата от 1000 до 2000 лв. в зависимост от квалификацията, опита и уменията на кандидата, плюс висок процент комисиона от всяка успешно приключена сделка. На всички нови консултанти, присъединили се към компанията, осигуряваме задълбочено търговско обучение и въвеждане във високите стандартни на обслужване, които следваме в SUPER ИМОТИ.

За всички подробности, моля прегледай по-долу. Успех!

Във връзка с динамичното разрастване на бизнеса ни и създаването на нов екип в централния ни офис в столицата, SUPER ИМОТИ предлага работа на постоянен трудов договор с фиксирана заплата плюс процент комисиона от сделките на амбициозни консултанти на имоти, които имат предишен опит като брокер на имоти в други столични агенции или в отдел “Продажби” на строително-предприемачески компании:

Същност на работата по обявената позиция

  • Консултиране на клиенти по телефона и по други електронни канали за комуникация, както и на персонални срещи в офиса на компанията;
  • Работа с продавачи на имоти, наемодатели, купувачи, наематели и строителни предприемачи;
  • Поддържане на редовна комуникация и “фолоу-апи" с клиенти по телефон, e-mail и в лични срещи;
  • Комуникация и координация с юристи, нотариуси, държавни институции, свързано с обслужването на сделките на клиентите;
  • Провеждане на огледи на имоти с клиенти на територията на целия столичен град;
  • Набиране на оферти за продажба и под наем в София, ведно с всички допълнителни действия — заснемане на имота, измерване на квадратури, събиране на първична информация и документация за имота;
  • Подготвяне на имота за продажба или отдаване под наем, изразяващо се в попълване на информационни бланки и предаването им в нашия отдел “Маркетинг”, който се занимава с изготвянето на презентации на имотите и поместването им във всички ползвани рекламни канали;
  • Мястото на работа е в централния офис на агенцията в гр. София, кв. Лозенец, ул. Якубица 19;
  • Работното облекло е задължително в стил спортно-елегантен или по желание официален.

Задължителни изисквания към кандидатите

  • Професионален опит в сферата на имотите на градски пазар в София;
  • Наличие на собствена база клиенти и оферти, широка сфера на влияние;
  • Търговски качества и умения в продажбите и работата с хора;
  • Силни личностни качества, трудолюбие, самочувствие, увереност в собствените си способности;
  • Добър езиков изказ, висока писмена грамотност на български;
  • Амбиция за постигане на значителни лични професионални и финансови успехи;
  • Подходящо образование и висока обща култура;
  • Безупречен външен вид, добри обноски и възпитание;
  • Лоялност и съпричастност към бизнеса на работодателя;
  • Компютърна грамотност — Windows/Mac OS, MS Office (Word и Excel), Internet.

Незадължителни умения, даващи предимство на кандидата

  • Владеене на чужди езици (особено английски);
  • Добри познания в областта на икономиката, правото и данъчното законодателство в България;
  • Шофьорска книжка кат. “B" (любител);
  • Умения по фотография и видео заснемане;
  • Възможност за извънредна работа в извънработно време и през празници.

Предлагаме атрактивни условия и различни социални придобивки

  • Гарантирана твърда месечна заплата от 1000 до 2000 лв. чисто, която не е обвързана със сделките. Сумата на твърдото възнаграждение зависи от уменията, квалификациите и опита на кандидата;
  • Допълнително заплащаме и комисиона с атрактивно висок процент от сделките, които са сключени с помощта на консултанта;
  • Осигуряваме служебни: нов автомобил и безплатно гориво за извършване на огледи, нов лаптоп, нов смартфон, месечна карта за градския транспорт;
  • Липса на всякакви ограничения за печелене на пари, съобразно постигнатите резултати;
  • Липса на всякакви ограничения за професионално развитие и дори възможност след 3 години успешна кариера при нас да ръководите собствен екип брокери и офис, работещ под бранда SUPER ИМОТИ;
  • Трудов договор и осигуровки на пълен работен ден;
  • Вдъхновяваща работна среда в модерен офис, ситуиран в престижна локация на столицата;
  • Работа сред успешни професионалисти и доказан мениджърски състав с над 15 години опит в бранша;
  • Отговорна социална политика на компанията към сътрудниците — постоянни търговски обучения, тийм-билдинги, организиране на фирмени събития и корпоративи за сплотяване на екипите, събития за клиенти и много други интересни мероприятия;
  • Нашата агенция развива иновативен маркетингов подход в бизнеса с имоти и прилага постоянни нововъведения в продажбите, от които можеш да се възползваш напълно за твоите успешни сделки;
  • Разполагаме с щатен професионален фотограф, видео-оператор, видео-монтажист, плюс цялата нужна професионална техника от последно поколение, за заснемане на имоти, включително дрон — всичко това е на разположение на нашите консултанти!
  • За разлика от много други агенции брокерите в нашата компания не се занимават с качване на оферти по сайтове и портали — всеки наш брокер използва услугите на професионални копирайтъри и редактори, които изготвят неговите оферти на 3 езика и ги поместват по всички наши сайтове, портали и рекламни канали!
  • Всички наши консултанти ползват в помощ на работата си целия ресурс на компанията, натрупан през повече от 15 години успешна работа — напр. бази данни с продавачи и наемодатели, бази данни с купувачи и наематели, контакти и партньорства с десетки успешни строителни-предприемачи в България и чужбина, иновативна CMS система за управление на продажбите, високотехнологична платформа за маркетинг и реклама, осигуряваща максимално покритие на всички популярни канали за привличане на клиенти и реализация на имотите в България и чужбина;
  • Цялата търговска платформа (реална и виртуална) работи в услуга на нашите търговци-консултанти, изпълнявайки за тях всички маркетингови задачи, така че те да могат да се концентрират само и единствено върху персоналното обслужване на своите клиенти и имоти!
  • Шанс за професионална изява в съвременна иновативна компания с огромен потенциал за развитие, която е част от голяма корпоративна група компании с над 15 годишна история;
  • Реална възможност кандидатът да получи право да управлява собствен офис и екип след 3 години, опериращ под бранда SUPER ИМОТИ. Единствената агенция в България, която предоставя истински възможности на своите сътрудници да се развиват постоянно и без каквито и да е ограничения, както финансово, така и професионално.

Ако желаеш да се присъединиш към нашия нов екип, моля ЗАДЪЛЖИТЕЛНО изпрати като прикачени файлове на нашия имейл rabota@superimoti.bg ВСИЧКИ споменати тук документи:

  1. Подробна автобиография (CV). Опиши своето образование и квалификации, както и предишни работни позиции, заемани от теб;
  2. Мотивационно писмо свободен текст, в което очакваме да ни разкажеш откровено за своите професионални успехи до сега, твоите стремежи и амбиции в работата и кариерното развитие, както и да оцениш своята готовност да работиш за SUPER ИМОТИ. Можеш да ни пишеш и за своите хобита, какво обичаш да правиш през свободното си време, от какво се увличаш и какво харесваш. Ако имаш профили във Facebook, Instagram или LinkedIn ще се радваме да ни ги изпратиш, за да разгледаме и тях и така да се запознаем по-отблизо с теб :)
  3. Актуална снимка по твой избор в произволен формат и обстановка;

ВАЖНО! Ще разгледаме само и единствено кандидатури, придружени и с трите документа — автобиография, мотивационно писмо и актуална снимка! При липсващи документи кандидатурата няма да бъде разглеждана! Първоначално одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю в централния офис на компанията. Гарантираме запазване на пълна конфиденциалност на всички кандидатури.

Ако идваш от друга голяма агенция и желаеш да разговаряш само с топ мениджър от SUPER ИМОТИ, моля свържи се с Невена Стоянова директно на моб. 0885 919 001 и ще можете да обсъдите подробностите по твоето назначаване лично с един от управляващите директори на компанията.

Повече информация за нас

SUPER ИМОТИ е първата “хибридна" агенция за имоти в България. Брандът е създаден и се управлява от екип доказани експерти с повече от 15 години опит в бизнеса с имоти в България.
SUPER ИМОТИ е официално стартиран през 2017 г. и е поредният успешен проект на същия екип, вече създал и наложил на пазара няколко от водещите традиционни агенции за имоти и строително-предприемачески компании у нас.
SUPER ИМОТИ работи на хибриден принцип, което означава, че ние разчитаме на огромните предимства и възможности на модерния дигитален маркетинг, комбинирайки го с безценното съдействие, осигурено от нашите живи консултанти, разполагащи с богат дългогодишен опит на местния пазар на имоти.
SUPER ИМОТИ е разработил собствена електронна платформа за продажби и наеми, представляваща мощен маркетингов инструмент, който наред с огромните мащаби на проникване сред тясно таргетирани групи от купувачи и наематели, също така извършва и множество автоматични процеси в комуникацията с продавачите и наемодателите, облекчавайки значително работата на нашите имотни експерти. Мултиплицираният ефект от работата на платформата сред все повече клиенти и имоти ни дава възможност да осигурим най-високо качество на обслужването при значително по-ниски разходи за труд и реклама. Това на свой ред ни предоставя възможност да осигурим на клиентите си безпрецедентно по-изгодни условия за ползване на нашите услуги при продажби и наеми в сравнение с традиционните агенции за имоти.
SUPER ИМОТИ е част от голяма корпоративната група, включваща редица успешни компании в областта на недвижимите имоти, управление на имоти, строително предприемачество, имуществено застраховане, кредитни консултации, обзавеждане и интериори, туризъм.

Ти запази този имот или селекция в списъка "Любими имоти"