под наем
дългосрочно

Офис под наем в гр. София

НЕАКТУАЛНА ОФЕРТА
НЕАКТУАЛНА ОФЕРТА
НЕАКТУАЛНА ОФЕРТА

Тип имот
Офиси

Местоположение
кв. Център / София / България

Етаж
0 - 6

Бани
1


Площи на жилищата
150 м² - 0 м²

Още характеристики на имота

Запитване за повече информация или оглед

“Суприммо” АД защитава Вашите лични данни и следва фирмена Политика за защита на личните данни, съобразно изискванията на Регламент № 2016/679 (ЕС). На следващата стъпка ще можете да ни разрешите или да откажете да съхраняваме и оперираме с Вашите лични данни. Направете своя избор от имейла, който ще Ви изпратим, след като получим Вашето запитване.

Инфо пакет

Състояние
отлично

Обзавеждане
Необзаведен

Разстояния
13 км

Последна актуализация
23.10.2018 г.

 
 

Разстояния от имота до други важни обекти
  •  Sofia (SOF): 13 км
Административна информация за офертата
САНИТАРНИ И СПОМАГАТЕЛНИ ПОМЕЩЕНИЯ
  • Балкон
  • Възможно паркиране на улицата
ЕКСТРИ В СГРАДАТА
  • Портиер
ДВОР И ГРАДИНА
  • Двор
ДОСТЪП ДО ИМОТА И ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ
  • Асфалтиран път
  • Интернет
  • Кабелна телевизия
  • СОТ
  • Телефон
ДРУГИ
  • Магазин за хранителни стоки в близост

„Гладстон” Бизнес Център е модерна офис сграда, която се намира буквално на метри от търговската част на бул. „Витоша”.

Сградата е една от малкото новопостроени съвременни сгради в идеалния център. Близостта на търговски и бизнес район като бул. „Витоша” осигурява престижна локация и лесен за намиране адрес. Едно от удобствата на района е наличието на множество офиси, банкови салони и административни сгради. Всяка от тях може да бъде достигната за минути пеша. В близост са разположени и удобни спирки на градски транспорт, осигуряващи лесното достигане на сградата от бъдещи служители и клиенти.

„Гладстон” Бизнес Център се намира на ъгъла на две от спокойните улички около булевард „Витоша”. Фасадата е окачена, а на приземното ниво има облицовка от полирани каменни плочи. Във височина достига шест етажа, като на всеки етаж е разположен по един самостоятелен офис. На последните два етажа се намира VIP офисът, който е на две нива. На приземното ниво е предвиден банков салон, магазин и заведение, които също се отдават под наем. Сградата разполага с 24-часова охрана, рецепция и лоби. Изкачването във височина става посредством електрически асансьор.

Всеки офис се предлага необзаведен, с изпълнени довършителни работи. Поставени са окачени тавани с вградено осветление, стените са боядисани с латекс, а подовете са с ламиниран паркет. Обособени са помещения за управителя, заседателна зала и работна зала. По желание на наемателя има възможност да бъдат обединени помещения или да бъдат обособени допълнителни зали при нужда. Офисите разполагат с по два санитарни възела, склад и балкон. Поставено е окабеляване за интернет и телефонна връзка до всяко едно работно място. Отоплението и вентилацията се осъществяват посредством централна климатична система.

Офисите, банковият офис и заведението ще бъдат на разположение за ползване от началото на 2009г.

Разрешение за ползване има от 03.2009г.

Районът
• Идеалният център на София
• На метри от търговската част на бул. „Витоша”
• Банкови офиси и административни сгради в близост
• Удобен градски транспорт

Удобства
• Новопостроена сграда
• Модерен дизайн с окачена фасада
• По един самостоятелен офис на етаж
• Банков салон и заведение в сградата
• Рецепция и лоби

Офиси
• Напълно завършени с настилки и окачени тавани
• Окабеляване до всяко работно място
• Централна климатизация и вентилация
• Всеки офис с по два санитарни възела, склад и балкон


Обзавеждане
Всички офиси в „Гладстон” Бизнес Център има възможност да бъдат обзаведени и оборудвани от нашите партньори www.Furnish.BG. За повече детайли относно обзавеждането, моля натиснете тук.

Поддръжка на общите части
Поддръжката на „Гладстон” Бизнес Център ще се извършва от фирмата-собственик. Таксата за поддръжка на общите части ще бъде 90 €/месец. Тя ще включва:
∙ Поддръжка на общите части и асансьора
∙ Плащане сметки за стълбищно електричество
∙ Охрана
∙ Рецепция
∙ Възстановяване на стандартни повреди, произтичащи от нормалното експлоатиране на сградата

Допълнително се заплаща сума за почистване в размер на 150 €/месец.

НАЕМНИ ЦЕНИ, РАЗМЕРИ, НАЛИЧНОСТ (информацията се актуализира ежедневно)
Обявените цени за наем са за един месец и са без ДДС!

За услугите си по отдаване под наем агенцията таксува комисионна в размер на един месечен наем, дължима при подписване на договор за наем.

Партер

Банков офис, оперативен хол, касов блок, помещение за касиер, кабинет на управителя, санитарен възел, обща площ 150 кв.м. (чиста площ + общи части), наем 3600 € Резервиран

Магазин, търговска площ, санитарен възел, обща площ 120 кв.м. (чиста площ + общи части), наем 3 500 € Резервиран

Първи етаж

Офис No 1, работна зала, кабинет на управителя, заседателна зала, два санитарни възела, склад, балкон, обща площ 200 кв.м. (чиста площ + общи части), наем 2000 €

Втори етаж

Офис No 2, работна зала, кабинет на управителя, заседателна зала, два санитарни възела, склад, балкон, обща площ 200 кв.м. (чиста площ + общи части), наем 2000 € Резервиран

Трети етаж

Офис No 3, работна зала, кабинет на управителя, заседателна зала, два санитарни възела, склад, балкон, обща площ 200 кв.м. (чиста площ + общи части), наем 2000 €

Четвърти етаж

Офис No 4, работна зала, кабинет на управителя, заседателна зала, два санитарни възела, склад, балкон, обща площ 200 кв.м. (чиста площ + общи части), наем 2000 €

Пети етаж

Офис No 5, работна зала, кабинет на управителя, заседателна зала, два санитарни възела, склад, балкон, обща площ 150 кв.м. (чиста площ + общи части), наем 1600 €

Шести етаж

Офис No 6, работна зала, кабинет на управителя, два санитарни възела, склад, тераса, обща площ 150 кв.м. (чиста площ + общи части), наем 1800 €

Виж текста на други езици (автоматичен превод) Превод на други езици
Местоположение
(приблизително)

На картата с червен маркер е указано приблизителното местоположение на имота/комплекса.

Вие запазихте този имот или селекция в списъка "Любими имоти"
Вие премахнахте този имот или селекция от списъка "Любими имоти"